معاون حملونقل سازمان راهداری با اعلام اینکه حق بیمه رانندگان طبق ماده ۲۸ برنامه هفتم توسعه افزایش یافته است، گفت: بهدنبال ارائه تخفیف بیمه به رانندگان هستیم.
سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: جریمه سنگین و مسدودی کارت سوخت در انتظار کسانی است که سهمیه سوخت خود را بفروشند.
بررسیها نشان میدهد تنها با ۱۰ درصد کاهش مصرف برق کشور در بخش خانگی میتوان تا ۳۰۰۰ مگاوات یعنی معادل ظرفیت دو نیروگاه ۱۵۰۰ مگاواتی، در مصرف انرژی برق صرفه جویی انجام داد.
امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشتماه، آخرین فرصت برای بهرهمندی از بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث است. طبق اعلام بیمه مرکزی، از فردا کارت سوخت خودروهایی که فاقد بیمهنامه معتبر باشند، بهصورت سیستمی غیرفعال خواهد شد.
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسبوکار وزارت اقتصاد گفت: طبق اعلام وزارت نفت تا دو ماه دیگر بنزین ویژه وارد کشور میشود.
۶ استان سیستانوبلوچستان، خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و کهکیلویهوبویراحمد با رشد بیش از ۲۰ درصدی، استانهای رکورددار افزایش مصرف برق در سال جاری لقب گرفتند.
با تصویب هیئت وزیران، گازوئیل با سهنرخ سهمیهای، نیمهیارانهای و آزاد عرضه خواهد شد. میزان نرخ های جدید و زمان اجرای این مصوبه هنوز اعلام نشده است.
بر اساس مفاد بودجه ۱۴۰۴ امسال دولت حدود ۱۰ میلیارد دلار از منابع ناشی از صادرات نفت مرتبط با صندوق توسعه ملی استقراض خواهد کرد این در حالی است که ۱۰ میلیارددلار ازصادرات نفت وگاز به این صندوق واریز خواهد شد.
وزارت نیرو تعرفه مشترکان آب شرب و بهداشت را ابلاغ کرد؛ بر اساس این تعرفهها که از ابتدای خردادماه در قبوض جدید آب لحاظ میشود، تعرفه آب برای بدمصرفها افزایشی ۲۸ درصدی دارد و مصرف آب تا سقف الگو یارانهای است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از آغاز فرایند انتقال سهمیه سوخت از کارت هوشمند سوخت به کارتهای بانکی شخصی خبر داد و گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۴، این طرح باید تا پایان تیرماه اجرایی شود.