رونمایی از برق تولید شده از گرمایش زمین در تابستان ۱۴۰۴ ۱۴۰۳/۱۲/۰۴ نخستین نیروگاه زمین گرمایی ایران که تولید برق از انرژی گرمایش زمین را محقق میکند، برای تابستان ۱۴۰۴ به شبکه سراسری برق کشور متصل خواهد شد و برای نخستین بار، برق تولید شده از گرمای اعماق زمین به سبد تأمین انرژی کشور افزوده میشود.