تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کممصرف/ طرحهای تشویقی مدیریت مصرف اجرا میشود ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ سخنگوی آب و فاضلاب کشور از اجرای طرحهای تشویقی مدیریت مصرف آب خبر داد و اعلام کرد مشترکانی که مصرف آب خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش دهند، از ۲۰ درصد تخفیف در قبوض آب بهرهمند میشوند.